follow me

Sunday, 29 July 2012

SAYA NOVELIS?...HAHAHA


melucukan apabila seorang manusia yang sangat suka baca novel tetiba berkeinginan untuk menulis novel...
ADA BAKAT KE?....HEHEHe


x tau la ye....
 tapi masalahnya sekarang nie aku tak tau sama ada cerita yang aku buatku nak dijadikan novel or cerpen..haha
mmg la  X DE BAKAT DALAM BIDANG PENULISAN...nama je budak bahasa melayu...hahaha


umm tapi kan rasanya ada ke yang nak baca novel atau cerpen aku tu..takot la...


so dengan INI AKU TELAH MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MENYIARKAN NOVELKU DI BLOGKU JE..HAHA.. amacam.pndai x...haha


jadi kalau sape2 yang nak baca nobel atau cerpen karangku bolehla jengah blogku nie ye...hehehe..


<3 <3 <3 u allz

                                                                    LOT LOVE FROM :)

No comments:

Post a Comment